نوشته شده توسط : fnz.pni

گفت وگوی هفته نامه آوای کیش با ایوب قادری ؛خبرنگار وعکاس خبری

گفت وگوی اختصاصی هفته نامه آوای کیش با ایوب قادری ؛خبرنگار وعکاس خبری
از طراحی وبسایت تا عکاسی خبری

دنیای پر رمز و راز اطلاع رسانی و خبر، برای همه مردم دنیا جذاب است . تمامی ساکنان این کره خاکی در طول ساعات و دقایق شبانه روز مشغول دریافت داده ها واطلاعات مختلف در زمینه های گوناگونی هستند که خبرنگاران وپیام رسانان آنها را مخابره می کنند و هر یک سعی دارند که در ارسال این اخبار، اولین باشند.
دنیای جذاب خبرنگاری با همه گرفتاری ها ومشقاتش اغلب جذاب و پر زرق و برق است .
جذابیتی که یک  جوان حرفه ای طراح  وبسایت را متقاعد می کند که حرفه اش را رها کند و خبرنگار شود.
ایوب قادری همان جوان است که هم خبرنگاری می کند و هم عکاسی خبری ؛
گفت وگوی مارا با خبرنگار و عکاس خبری پایگاه خبری صبح کیش بخوانید.


***از خودت برای ما بگو که چند ساله ای ، اهل کجایی وچه زمان به کیش آمدی.
من متولد خرداد سال 1370 در لامرد فارس هستم و تا مقطع فوق دیپلم در رشته حسابداری درس خوانده ام وخرداد سال 1394 بود که به کیش آمدم.

***برای چه کاری به کیش آمدی؟
من طراح وبسایت هستم واین کار را بصورت حرفه ای دنبال می کردم . زمان ورود من به کیش مصادف شد با اردوی تیم پرسپولیس در جزیره .
من تازه یک دوربین خریده بودم وخیلی اتفاقی یکی از دوستانم که در تهران بود به من گفت می توانی از تمرینات این تیم عکس بگیری ، که من هم پذیرفتم .
با معرفی نامه همان دوستم رفتم به اردوی پرسپولیس و در کنار تیم عکس می گرفتم و روزانه ارسال می کردم.
آن موقع من چیزی از عکاسی و کادر بندی و این جور چیزها نمی دانستم . دوربین را روی اتوماتیک می گذاشتم وعکس می گرفتم.
آن گزارش تصویری غیر حرفه ای ترین، ولی پربازدیدترین کار من شد . عکس های من در سایت ورزش3 کار می شد و دست کم 200هزار بازدید کننده داشت.
تجربه اول برای من خیلی جذاب بود ورفتم دنبال آن که چطور می شود رسما وارد این کار شد. درکلاس های عکاسی وخبرنگاری شرکت کردم و یادم رفت که من برای طراحی وبسایت به جزیره آمده بودم.
الان هم با پایگاه خبری صبح کیش به صاحب امتیازی آقای عادل زمانی به عنوان عکاس خبری و خبرنگار فعالیت می کنم .

***وچقدر دراین مدت به اصطلاح سوار کار شدید وشرایط حرفه ای آنرا دنبال می کنید؟
خوب در هر رشته هنری برای حرفه ای شدن، به معنای واقعی راه طولانی وتجربه فراوان لازم است. ولی اگر بخواهم توضیح دهم، باید بگویم در عکاسی خبری از یک تا 5 الان در شاید در پله دوم باشم
و البته درخبرنگاری وتهیه خبر پیشرفت خیلی خوبی داشته ام.

***هیچ وقت به فکر ارایه آثار خود در یک نمایشگاه نبوده اید؟
اتفاقا به زودی چند عکس من در نمایشگاه شاگردان آقای سید حسین تهوری در کیش به نمایش در خواهد آمد، که البته اولین تجربه نمایشگاهی من به شمار می رود.تور کیش هتل کورش تور کیش هتل مریم *** می توانی در بین عکس هایی که گرفتی ،جذاب ترین یا بهترین عکست را از بقیه جدا کنی ؟

کار خیلی سختی است . عکس زیاد گرفتم وشاید چندتایی خیلی خوب در میان آنها باشد. ولی یک عکس را خیلی ویژه دوست دارم .در مسیر پیاده روی اربعین، یک تصویر از شهید حججی دیدم که امام حسین (ع) روبروی او ایستاده، من توانستم عکس را جوری بگیرم که خورشید به جای بدن مبارک امام حسین (ع) نشسته بود که خیلی برایم این عکس عزیز است.
یا عکسی که با استفاده ازیک تکنیک گرفتم که خانمی نشسته و پشت سرش پر بود از رقص های نوری که مورد توجه خیلی ها قرار گرفت.

*** تحت تاثیر تکنیک یا سبک خاصی هستی ؟
نه ، بیشتر دوست دارم در لحظه عکس بگیرم وتکنیک های مختلف را تجربه کنم .

***شما علاوه برپایگاه اطلاع رسانی یک کانال 5 هزار نفره پر بازدید را به اتفاق دوستانتان مدیریت می کنید ، آیا کار در فضای مجازی دشوار است؟
شدیدا؛ ما تقریبا در تمام طول شبانه روز مشغول تهیه عکس وخبر، به روزرسانی آنها و آپلود کردن هستیم .
این کار از اولین ساعات روز شروع می شود وتا پاسی از شب ادامه دارد و فقط چند ساعتی را وقت داریم که استراحت کنیم . البته در برخی مواقع از همان چند ساعت هم خبری نیست، چرا که بعضی وقت ها اتفاقاتی رخ می دهد که نیاز به اطلاع رسانی لحظه ای است، مثل همین زلزله اخیر که لحظه به لحظه اخبار جدیدی از آن می رسید.
ولی خوب همین که از همه چیز مطلع هستیم، لذت بخش است. همچنین ماگاها صدای مردم را به مسوولین می رسانیم و بازخورد آن را دریافت می کنیم وسعی می کنیم که گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم که حس خیلی خوبی دارد.

***این حجم از رویارویی با خبرخسته کننده نیست؟
به هر حال این شغل ماست و با عشق آن را دنبال می کنیم .
این کار حتی در روحیه من هم اثر مثبت گذاشته است . شغل قبلی یعنی طراحی وبسایت دقیقا نقطه مقابل کار فعلی من است . آنجا مجبور بودم 14 یا 15 ساعت در یک اتاق در بسته پشت سیستم بنشینم و طراحی کنم، ولی در حرفه خبرنگاری برعکس آن 14 یا 15 ساعت مدام در لوکیشن های مختلف با آدم های گوناگون روبرو هستی وتنوع در کار زیاد است .

***یعنی طراحی وبسایت آن جذابیت لازم را برای تو نداشت؟
قطعا داشت . من با یک گروه حرفه ای به نام دیما کار می کردم که طراحی سایت نهادها وسازمانهای دولتی وآدم های سیاسی و فرهنگی تاثیر گذار در کشور را برعهده داشت. من طی 8 سال فعالیت با آن گروه نزدیک به 300 طراحی وبسایت داشتم .
وقتی وارد حرفه خبرنگاری شدم یک وبسایت خبری طراحی کردم و وقتی روی کار خبرگزاری جدی تر شدیم آنرا به صبح کیش تغییر نام دادیم و با یک طراحی جدید شروع کردیم و در این مدت 2 سال بیش از 2 هزار و هشتصد خبر روی آن بارگذاری کردیم که حدود 12 درصد آن تولیدی خود مابود و الباقی با ذکر منبع بهترین خبرهای روز خبرگزاریهای دیگر را کار کردیم.

***و درحال حاضر وضعیت صبح کیش چگونه است؟
الان یکی دو هفته ایست که با ظاهر جدید آنلاین شده و یک سری امکانات جدید را در دست اعمال داریم وسعی می کنیم در دهه فجر بخش ویدیوها ومصاحبه های ما هم فعال شود . مجموعه ما به تازگی گسترده تر شده  و از یک نفر به شش نفر نیرو افزایش پیدا کردیم که دوستان کار پشتیبانی وآپدیت کردن سایت ، ضبط ویدیو های مختلف ، بازاریابی وتبلیغات ، تهیه گزارش های تولیدی و... را انجام می دهند وشروع کردیم به تولید محتوای بیشتر دراین زمینه.

***در سایت شما پنجره ای به نام خبرهای بومی وجود دارد ، اخبار جزیره ، بومیان وکیشوندان چقدر برای شما اهمیت دارد؟
آداب وسنن بومیان جزیره نیز از درجه اهمیت بالایی برای ما برخورداراست . ما به زودی یک کار جدید را دراین زمینه آغاز خواهیم کرد که فکر می کنم در نوع خودش بی نظیر است ، که اجازه می خواهم در موقع خودش آنرا اعلام کنم.

***شما یک پنجره به نام گزارش مردمی هم دارید .در آن چه اتفاقی می افتد؟
طبیعی است که خیلی از اتفاقات و رخدادها را مردم برای ما ارسال می کنند . مردم در خیلی از جاها که ما نیستیم برای ما مطلب ، عکس یا فیلم تهیه می کنند ومی فرستند و بعد از بازدید ، ما آنها را روی سایت می گذاریم.
خیلی از مواقع مشکلاتی مطرح می شود ،که ما آنها را به گوش مسوولین میرسانیم وخوشبختانه آنها هم همسو هستند وپاسخ مردم را می دهند.
شاید کمتر از یک هفته ما پاسخ مسوولین را منعکس می کنیم و در این مدت خوشبختانه  بسیاری از مشکلات از همین طریق حل شده است.

گفت وگوی هفته نامه آوای کیش با ایوب قادری ؛خبرنگار وعکاس خبری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور چین , تور ترکیه , تور قشم , تور مشهد , توور دبی , تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد , بهترین هتل آپارتمان های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

عبدالنبی شرفی:به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بالای بوم‌گردی در کیش هستیم.

رئیس شورای شهر کیش خبر داد
استفاده از ظرفیت‌های بوم‌گردی در جزیره
عبدالنبی شرفی، رئیس شورای اسلامی شهر کیش گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بسیار بالای بوم‌گردی در جزیره کیش هستیم.

امین جوکار / عبدالنبی شرفی، رئیس شورای اسلامی شهر کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هفته‌نامه آوای کیش از همراهی سازمان منطقه آزادکیش و این شورا گفت و اظهار داشت: با رویکرد دکتر ابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جدید سازمان منطقه آزاد کیش و همراهی با شورای اسلامی شهر، در این جزیره نگاه مثبت و ویژه‌ای نسبت به بخشی از کیشوندان و بومیان که در دوره‌های گذشته محروم بودند، بوجود آمده است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در همین راستا در روزهای گذشته به همراه دکتر انصاری لاری بازدیدهایی را از مناطقی همچون صفین قدیم به عمل آوردیم.
رئیس شورای اسلامی شهر کیش با اشاره به اهمیت موضوع بوم‌گردی، بیان کرد: امروزه فارغ از بررسی تخصصی هتل‌ها و مراکز گردشگری، در سراسر کشور نگاه عمیقی به موضوع بوم‌گردی نیز بوجود آمده است.
وی با اشاره به این موضوع که بوم‌گردی در مناطق سنتی و قدیمی نوعی
گردشگری خارج از فرم است، اضافه کرد: با دیدگاه جدید سازمان منطقه آزاد کیش، در این فضا برنامه‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت.
این عضو شورای اسلامی شهر کیش از بازدید از روستای باغو این جزیره گفت و خاطرنشان کرد: این روستا از ظرفیت‌های بسیار خوب گردشگری و بوم‌گردی برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها را به مراتب تقویت کرد.

بازسازی متناسب با فرهنگ
وی ضمن ارائه توضیحات تکمیلی عنوان کرد: روستای یادشده و باقی مناطق بومی جزیره کیش با بازسازی متناسب با فرهنگ، سنت و معماری این منطقه جذابیت‌های بسیاری را برای مسافران و گردشگران ایجاد خواهند کرد.
شرفی با تاکید بر اهمیت دیدارهای صورت‌گرفته به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مناطق بومی این جزیره، خاطرنشان کرد: در این دیدارها مقرر شد تا برنامه‌های ویژه‌ای برای اینکه این مناطق به جذابیت‌های گردشگری برای مسافران تبدیل شوند، اجرایی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کیش در ادامه تصریح کرد: در روزها و هفته‌های آینده نیز بازدیدهای مجددی را از مناطق بومی‌نشین جزیره کیش خواهیم داشت تا از این نگاه متفاوت و مثبت دکتر انصاری لاری نسبت به موضوع بوم‌گردی نهایت بهره را ببریم.
وی با اشاره به این مهم که موضوع بازدید از مناطق بومی جزیره کیش به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری کیش ابتدا از سوی شورای شهر کیش مطرح شد، بیان کرد: به هر تقدیر 2نفر از اعضای شورای شهر کیش از بومیان جزیره هستند و سازمان منطقه آزاد کیش با این عزیزان و به صورت کلی با شورای شهر تعامل بسیار خوبی را برقرار کرده است.
شرفی از همکاری مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ارتقای گردشگری بومی تقدیر کرد و افزود: به عنوان مثال امروز دیگر اثری از روستای ماشه در جزیره نیست و تنها چیزی که از آن باقی مانده یک مسجد قدیمی است.
وی در همین خصوص بیان کرد: باید کنار این مسجد قدیمی در روستای ماشه فضایی متناسب با معماری این گذشته را برای جذب هرچه بیشتر گردشگر ایجاد کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر کیش به موضوع ارتزاق بومیان در فضای گردشگری جدید اشاره کرد و گفت: قطعا در این میان بحث درآمدزایی و اشتغال بومیان نیز بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از افراد با استفاده از منازل و اماکن گردشگری بومی صاحب شغل و درآمد می‌شوند.
شرفی در همین خصوص بیان کرد: در صفین قدیم نیز همه شاهد بودند که با ایجاد خانه بومیان، محیط گردشگری بسیار خوبی ایجاد شده و اشتغالزایی نیز در این منطقه محقق شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر جزیره کیش ادامه داد: هم شورای شهر و هم سازمان منطقه آزاد کیش برنامه‌های خوبی را در قالب طرح‌های شهری برای بازسازی بافت‌های قدیمی و ترمیم نارسایی‌های اجتماعی دارند و به دنبال بررسی و جمع‌بندی این طرح‌ها هستند.
وی با تاکید بر این مهم که مراکز ارائه خدمات گردشگری نیز ناخوادگاه از این فضا منتفع خواهند شد، اضافه کرد: امیدوار هستیم که در این راه شاهد شکل‌گیری اتفاقات خوبی باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر کیش در بخش دیگری از این گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هفته‌‎نامه آوای کیش به عملکرد این شورای جنوبی کشور در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تقریبا 6ماه است که سکان کار را در شورای شهر جزیره کیش در دست گرفته‌ایم و معتقدم که به نسبت 18سال گذشته فعالیت مثبتی را داشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش نهایت قدردانی را داشته باشم که با نگرش مثبتی که دارند، شورای شهر جایگاه خود را در جزیره پیدا کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر جزیره کیش در قسمت پایانی صحبت‌‎های خود تصریح کرد: در حال حاضر شورای شهر به عنوان بازوی مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش مشغول به فعالیت است و منطقه آزاد کیش به صورت اجرایی از اعضای این شورا و کمیسیون‌های آن کمک می‌گیرند.

عبدالنبی شرفی:به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بالای بوم‌گردی در کیش هستیم.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور قشم , تور مشهد , توور دبی , تور هند , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , مکان های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

سعید پورعلی: کیش را الگوی اجرای آیین چهارشنبه آخر سال در کشور کنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره زیبای کیش می تواند الگویی در آیین چهارشنبه آخر سال برای کل کشور باشد.

سعید پورعلی افزود: تمام تلاش ما در حوزه اجتماعی این است که آیین چهارشنبه آخر سال بدون هیچ مشکلی و به شکل یک جشن فرهنگی برگزار شود؛ معتقدیم به عنوان متولیان فرهنگی و اجتماعی، رویدادی که در کل کشور و در سال های اخیر به سمت برخی افراط ها رفته و امکان شادی جمعی را گرفته باید آسیب شناسی کرد و به شکل یک جشن و آیین ملی آن را پاس داشت. برای این کار می توان ارایه الگو کرد و کیش می تواند با توجه به بسترهای فرهنگی مناسب چنین الگویی باشد.
 
 وی ادامه داد: چهارشنبه آخر سال یک آیین ملی و به جای مانده از فرهنگ کهن سرزمین ماست. آیین ها کارکردهای کلیدی در حوزه جامعه شناسی دارد. آیین ها می تواند در کارکرد خود موجب همبستگی شود و روابط اجتماعی را تقویت کند.تور های کیش بهترین تور کیش بلیط کیش تهران پورعلی با تاکید بر اینکه آیین ها موجب ایجاد  نظم اجتماعی می شود ادامه داد: بی نظمی ها و هنجار شکنی های سال های اخیر نشان می دهد آیین چهارشنبه آخر سال در برخی حوزه ها از چارچوب های خودش خارج شده ، در حالی که این آیین یک بستر فرهنگی داشته است. محتوای این جشن، ایجاد آرامش و تقویت پیوندهای انسانی بوده، حال اینکه می بینیم اجرای مراسم این روز در سال های اخیر با اقدامات آسیب زا دقیقا مقابل روح این آیین ملی است.

وی افزود:  "چهارشنبه سوری" سنتی ملی است که در گوشه گوشه این سرزمین ، برای خود رسوم و آدابی دارد و وقتی در دل این رسوم می رویم می بینیم تلاش برای اتحاد و همدلی وجه مشترک این باورها است. چیزی که اتفاقا امروز بیش از همیشه در همه حوزه ها از جمله حوزه اجتماعی به آن نیازمندیم. چهارشنبه سوری آیین مهر و صلح و دوستی بوده و در این میان گروه های مردمی می توانند با یادآوری و نشر ماهیت برگزاری و راز زنده ماندن این آیین در طی صدها سال  به زدودن انحرافات این جشن کمک کنند.

پورعلی با تاکید بر اثرگذاری رسانه ها و بخصوص شبکه های اجتماعی گفت: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر، خصوصا باهمه گیری شبکه های اجتماعی گام هایی مردمی به سوی کاهش آسیب های این رویداد برداشته شده و فکر می کنم خود مردم هستند که می توانند بهتر از هر فرایندی در راه اصلاح آسیب های وارد شده به این آیین گام بر دارند. در کیش هم آنچنان که در افکار عمومی می بینیم اهتمام به الگو سازی ملی وجود دارد؛ برای مثال در بحث راهنمایی و رانندگی مردم کیش به قانونمداری افتخار می کنند و خودشان در ترویج قانونگرایی کوشا هستند. معتقدم  مردم جزیره در بحث چهارشنبه سوری نیز خود نگهبانان آرامش و امنیت جزیره زیبا هستند .

دبیر شورای تامین منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش، در حوزه امنیت اجتماعی، زبانزد است و تلاش ما و همکارانمان در حوزه های انتظامی این است که این آیین با مشرکت مردم و به دور از هر گونه ناهنجاری برگزار شود.  

وی ادامه داد: جزیره کیش، دارای ظرفیت های بالقوه فرهنگی است؛ سرانه فرهنگی ساکنان بهترین قیمت تور لحظه آخری کیش تور دو شب و سه روزه کیش جزیره، اهالی فرهنگ و هنرمندان، گروه های مردم نهاد، رسانه ها، همه و همه دست به دست هم می دهد که جزیره در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بتواند الگو باشد. به همت مردم، باید آیین چهارشنبه آخر سال در کیش جشنی شود فارغ از ناهنجاری های مرسوم این سال ها در کشور. همکاران من نیز در این راه تمامی تلاش خود را به کار می گیرند.

سعید پورعلی: کیش را الگوی اجرای آیین چهارشنبه آخر سال در کشور کنیم



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , تور ارمنستان , تور کیش , تور تایلند , تور چین , تور ترکیه , تور قشم , تور مشهد , توور دبی , تور هند , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بازارهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

گفت‌وگوی اختصاصی هفته‌نامه آوای کیش با محمدرضا جباری، مدیرعامل شرکت درسامهر کیش

مجتمعی برای نخبگان جزیره
درسامهر؛ به دنبال هدیه دادن آرامش در کنار نور و آب

 بابک عامل / در نهمین روز از دهه مبارک فجر، مجتمع مسکونی «درسامهر کیش» در جزیره کیش افتتاح شد.
مجتمع مسکونی درسا مهر کیش در روز شنبه و در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران سازمان و جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

یک پروژه بزرگ
در همین راستا محمدرضا جباری، مدیرعامل شرکت درسامهر کیش در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار هفته‌نامه آوای کیش از پروژه تازه افتتاح‌شده این شرکت گفت و اظهار داشت: در واقع ساخت این پروژه بزرگ از روز شانزدهم تیرماه سال 90 به صورت رسمی آغاز شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: از همان ابتدای راه کاری‌مان سیاست‌هایی را برای این پروژه ترسیم کردیم و در بحث اجرا، برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم.
مدیرعامل شرکت درسامهر کیش بیان کرد: نخستین سیاست کاری ما روی بحث معماری این مجتمع تمرکز داشت.
وی عنوان کرد: تمام تفکر ما این بود که یک پروژه بسیار زیبا را در کیش بسازیم تا مردم از زندگی کردن در آن احساس آرامش داشته باشند.
جباری با تاکید به این مهم که به دنبال هدیه دادن آرامش به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم آنهایی که در این مجتمع زندگی می‌کنند هیچ دغدغه‌ای نداشته باشندبهترین تور کیش تور کیش ارزان نرخ نامه تورهای کیش بلیط کیش تهران و با این ذهنیت کاررا شروع کردیم.
وي ضمن ارائه توضيحات تكميلي تصريح كرد: طراحي طوري صورت گرفت كه در معماري داخلي، فردي كه قصد زندگي در اين مجتمع را دارد، فضايی بیهوده را در منزلش مشاهده نكند.
اين فعال حوزه ساختمان با بيان اين موضوع كه واحدهاي مجتمع درسامهر بصورت کم متراژ طراحی شده اند، افزود: طراحي داخلي در زيبايي خانه بسيار حائز اهميت است؛ به همين خاطر در تمام واحدها بالكن تعبيه شده است تا حس خوبي به ساكنين داده شده باشد.

معماری بیرونی منحصر به فرد
وي در ادامه به بحث معماري بيروني مجتمع يادشده ورود كرد و گفت: در اين معماري از المان‌هاي ايراني استفاده كرديم تا هنر را نیز در اين حوزه وارد كرده باشيم.
جباري در همين خصوص بيان كرد: به عنوان مثال اگر از بالا به مجتمع نگاه كنيد، نمايي از بادگيرهاي ايراني را تماشا خواهيد كرد.
وي همچنين از نورپردازي ويژه‌ي مجتمع درسامهر گفت و اضافه كرد: به عقيده ما نورپردازي ساختمان يك علم است و با رنگ‌هاي متنوع اين علم را به خوبي نمايش داديم.
مدیرعامل شرکت درسامهر کیش با بيان اين موضوع كه از مصالحي استفاده كرديم كه جلوه نور را بيشتر مي‌كرد، افزود: براي ساخت اين مجتمع به دنبال پياده كردن ايده‌هاي خلاقانه و فكر نو بوديم و در واقع با اين ايده‌ها، حس خوب را توسعه داديم.
وي در بخش ديگري از اين گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار آواي كيش گفت: آب و نور 2الماني هستند كه اگر در ساختمان باشند به زيبايي بصري آن كمك شاياني مي‌كنند به همين خاطر از اين 2المان در درسامهر به خوبي بهره گرفتيم.
اين فعال صنعت ساختمان اضافه كرد: آب جاري را در محوطه باز مجتمع به صورت بزرگترين آب‌نماي جزيره طراحي كرديم تا با توجه به اينكه در كنار دريا هستيم، آب را نزديك به ساختمان داشته باشيم؛ آب‌نمايي كه با نور بلیط کیش تهران رزرو ارزانترین تور کیش تركيب شده است.
وي بيان كرد: با تعبيه اين آب‎‌نماي زيبا بدون ترديد هر فردي كه در محوطه مجتمع قدم مي‌زند از حضور در اين محيط لذت مي‌برد.

تهیه مایحتاج روزانه
جباري با اشاره به بحث ترانسفر مواد غذايي در مجتمع درسامهر، عنوان كرد: به دنبال آن هستيم كه همه نيازهاي روزمره‌ي ساكنين را در خود مجتمع برطرف كنيم.
وي بيان كرد: بايد فودكورت و هايپر ماركت را در محوطه براي ساكنين درسامهر تعريف كنيم تا براي خريد مايحتاج روزمره نياز به خروج از مجتمع نباشند.
مدیرعامل شرکت درسامهر کیش به پياده كردن سيستم هتلينگ در اين مجتمع اشاره كرد و افزود: به هر حال نگاه ما ساخت يك مجتمع توريستي براي افرادي است كه اقامتي كوتاه در كيش خواهند داشت و هدف ما براي اين مجتمع سكونت نخبگان و پزشكان است، تا در اين مسير گامي در بحث درماني جزيره نيز برداشته باشيم.
وي ادامه داد: اين مجتمع در 20هزار و 300متر مربع كار خود را شروع كرد و 4هزار و 300متر آن بناي خدماتي است و 12هزار متر نيز فضاي باز مجتمع را تشكيل مي‌دهد.
اين فعال عرصه ساختمان كشور اضافه كرد: 372 واحد كه از 55تا 110متر هستند در اين مجتمع ساخته شده است و در حال حاضر در 150واحد آن افراد ساكن هستند و بقيه واحدها را براي تحويل به نخبگان آماده داريم.

توجیه اقتصادی اندک
وي با اشاره به اين موضوع كه خودمان مي‌دانيم اين پروژه‌ها توجيه اقتصادي آنچناني ندارند، بيان كرد: پاي عشق اما اگر وسط باشد كارها خوب پيش مي‌روند. وقتي با ديد اقتصادي صرف به كاري ورود مي‌كنيد جواب نخواهيد گرفت.
جباري به آواي كيش گفت: از دوستاني كه در كار ابنيه هستند خواهش مي‌كنم كه اگر مي‌خواهند ساختماني را در كيش بسازند برنامه بلندمدت داشته باشند و از افكار جديد بهره بگيرند.
مدیرعامل شرکت درسامهر کیش اضافه كرد: نبايد تنها به ساخت‌و‌ساخت فكر كنيم و بايد آينده‌نگر باشيم، در همين راستا برنامه‌هاي نرم‌افزاري بسيار خوبي را به سازمان منطقه آزاد كيش براي اجرا ارائه داده‌ايم.
وي به تزريق تفكرات نو به صنعت ساختمان كيش اشاره كرد و گفت: بايد در زيبايي كيش تاثيرگذار باشيم.

تقدیر از امام جمعه و مدیرعامل سازمان
جباري ضمن تقدير از مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و امام جمعه اين جزيره، خاطرنشان كرد: حضور اين 2عزيز در مراسم افتتاحيه مجتمع، روحيه بسيار خوبي را به بنده تزريق كرد و وقتي هر 2بزرگوار به خوب بودن پروژه تاكيد كردند براي ادامه مسير انرژي مضاعفي گرفتيم.
وي از نقش تور کیش پرواز ایران ایر تور کیش هتل داریوش رسانه در معرفي پروژه‌هاي بزرگ جزيره گفت و تصريح كرد: هر سانتي‌متر از جزيره كيش ميلياردها ارزش دارد و وظيفه ما است كه اين جزيره ارزشمند را معرفي نماييم.
مدیرعامل شرکت درسامهر اضافه كرد: بايد در مسير اطلاع‌رساني و معرفي جزيره كيش نگاهي فراملي داشته باشيم و جزيره را به كشورهاي مختلف بشناسانيم.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود اضافه كرد: براي ساخت مجتمع درسامهر 120هزار متر سنگ استفاده شده است و اين متراژ سنگ مترداف است با توليد 500هزار متر از اين ماده ساختماني و اين موضوع گواهي مي‌دهد كه ما در مسير توسعه اقتصادي و اشتغال نيز گام خوبي را برداشته‌ايم.
جباري در همين خصوص افزود: اين مقدار سنگ نياز به همكاري 400كاميون داشت و اين موضوع نشان‌دهنده آن است كه در توسعه حمل و نقل نيز فعال بوده‌ايم.
وي در قسمت پاياني اين گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفته‌نامه آواي كيش ضمن تاكيد بر فرامين مقام معظم رهبري، خاطرنشان كرد: در پروژه درسامهر به خوبي شاهد پياده شدن بحث اقتصاد مقاومتي بوديم.

گفت‌وگوی اختصاصی هفته‌نامه آوای کیش با محمدرضا جباری، مدیرعامل شرکت درسامهر کیش



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور کیش , تور قشم , تور مشهد , توور دبی , تور هند , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد , رستوران های خوب مشهد , بهترین رستوران های مشهد , رستوران های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

گفت وگو با منصور آزادکام به بهانه نمایش آثار کلاژ در مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش

مرزی به باریکی یک تار مو ؛
دیواری بین واقعیت و حقیقت


سعید زرگانی / « دیوار » عنوان نمایشگاهی از منصور آزادکام است که با تکنیک کلاژ در گالری شماره 4 مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش از 16 بهمن ماه سال جاری ، برگزار شده است .
این نمایشگاه با تکنیک کلاژ – عکس، نقاشی و پانل با اکران 11 اثر به صورت installation و با استیت منت و بیانیه ای با شرح ذیل در حال برگزاری است.
«حقیقت چیزی است که باید باشد
ولی
واقعیت آن چیزی است که الان هست
می گویند بین واقعیت وحقیقت مرزی به باریکی یک موست
وهمیشه با خودم می گفتم پس چرا این همه ما غافلیم
این غفلت از یک موست؟!
نه نمی تواند باشد
ودیدم دیواری ، پشت آن دریایی دیدنی
دیواری بین حقیقت و واقعیت
ودیدم آنچه حقیقی نمی نمود
ولی
واقعیتی بود انکار ناپذیر.»
گفت وگوی ما را با منصور آزاد کام ، خالق این آثار و هنر گردان مجموعه هنری وموزه خلیج فارس بخوانید.

****************************************************************

***همیشه با شما به عنوان بهره بردار مجموعه هنری و موزه خلیج فارس گفت وگو می کردیم ، ولی این بار آثار کلاژ شما در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.
در مسیری که از تیرماه شروع کردیم وتا اکنون هم ادامه دارد نمایشگاه های مختلفی را برگزار کردیم . این مسیر را با تفکر خاص و پله پله سعی کردیم طی کنیم .یعنی اعتقاد ما اینست تور کیش هتل فلامینگو تور کیش هتل شایان بلیط کیش تهران که وقتی وارد یک بحث فرهنگی می شویم ، نمی شود به یکباره حرف بزرگی زد و باید کار را به آرامی و با پختگی جلو ببریم.
در همین راستا ما قبل از این، 5 نمایشگاه برگزار کردیم و از نمایشگاه ششم طراحی کردیم که آثار محتوی گرا ومعنی گرا هم در موزه باشد.
نمایشگاه دیوار اولین نمایشگاه از این دست به شمار می رود.
من نقاش اکسپرسیونیست هستم .یا چیزی را می کشم که دغدغه من است و یا اصلا نقاشی نمی کشم، چون دغدغه ای در آن مورد ندارم.
نمایشگاه بعدی من در مورد نقاشی ودنیای کودکان خواهد بود که آثاری را شما در آن خواهید دید که شگفتی شما را در بر خواهد داشت.

***بپردازیم به این نمایشگاه . دغدغه شما برای ارایه این آثار چه بوده ؟
آثار نمایشگاه دیوار در پروسه ای حدودا 20ساله شکل گرفته که کانسپت آن نگاه ژورنالیستی به وقایع دارد.
در شبانه روز ما در حال بمباران شدن خبری هستیم . اخبار ریز و درشت ومتفاوت که توسط گروه های مختلف از جمله سیاست مداران ، دولت مردان و... در جامعه ایجاد شده ونشر پیدا می کند.
بسیار اتفاق افتاده که از کنار خیلی خبرها به راحتی عبور می کنیم وشاید توجهی به آنها نکنیم.
در این نمایشگاه هدف ما اینست که درکنار برخی خبرها کمی مکث کرده و اندیشه کنیم .
همیشه یک واقعیت وجود دارد و یک حقیقت.
آن چیزی که واقع است ، همیشه از چشمان پنهان می ماند و فقط حقیقت مدام درگوش ما زمزمه می شود.
به عنوان مثال حقیقت اینطور نمایش داده می شود که مثلن ، همه باید متمکن باشند ، از کار و شغل بهره مند باشند ، سقفی بالای سر خود ببینند و ...
اینها حقایق زندگی است ولی خیلی وقت ها واقعیت چیز دیگری است.
واقعیت اغلب در پشت یک دیوار از نظر ما پنهان است واعتقاد دارم وقتی دیوار ریخته شود ، واقعیت ها دیده خواهند شد که بسیار برای ما جذاب خواهند بود.
واقعیت مختص امروز و فردا نیست بلکه در ادوار مختلف و در طول تاریخ بشریت حضور داشته است.
مثل آب وهوا ، محیط زیست ، آپارتاید وتبعیض نژادی ، کودکان کار و ظلمی که به آنها می شود یا تکنولوژی که طبیعت را مورد تهدید جدی قرار داده و مثالهای بی شمار دیگر.

***اشاره کردید به کودکان . با تماشای یکی از آثار شما که سوژه آن کودکان هستند حس غریبی به انسان دست می دهد. آیا این اثر نمونه ای بارز برای این سخن شماست؟
بله دقیقا. همیشه وقتی می گویند کودک . یک بچه تپلی ، چشم رنگی ، سفید که در انواع تبلیغات به وفور آنها را دیده ایم در ذهن متواتر می شود.
این همان چیزی است که به عنوان حقیقت آنرا همیشه دیده وشنیده ایم.
اما واقعیت چیست؟ما میلیون ها کودک در جهان داریم که از فقر ، گرسنگی وسوءتغذیه رنج می برند و با حداقل امکانات زندگی می کنند.
این تابلو بازگو کننده این واقعیت است.
اسم این تابلو نگاه است . این نامگذاری به خاطر اینست که انسان ها در مقطع طفولیت همواره نگاه زلالی دارد . وقتی رشد می کنند نگاهشان تغییر می کند.نگاه ها سمت و سو پیدا می کنند.
در نگاه کودک هیچ گاه غبطه ، حسادت ، بد جنسی و..دیده نمی شود. نگاه کودکان همواره بی آلایش است.
بنابراین اسم این اثر چشم ها یا نگاه است. اگر درست به تابلو نگاه کنید تور کیش هتل سیمرغ تور لحظه آحری کیش هتل پانیذ خواهید دید که چشم های این بچه ها با شما حرف می زنند و بی آلایشی خودشان را به رخ شما می کشند.
چه آن کودک تپل سفید وچه آن کودکی که در شرایط بد زندگی به سر می برد.
این همان تفاوت است که درجاهایی باید ما را به خود بیاورد . جاهایی واقعیت هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم و درحقایق آن غرق نشویم.

***در صحبت های خود اشاره کردید که این نمایشگاه ماحصل یک تلاش 20ساله است .چه شد که اینجا در کیش تصمیم گرفتید آنها را نمایش دهید؟
البته باید بگویم این دومین اکران این تابلوهاست .نوبت اول در باغ موزه قصر تهران این آثار نمایش داده شده اند.
در مقاطع مختلف این آثار پخته شده  وتکامل پیدا کردند و یک مرحله به جلو رفته اند.
اگر دقت کنید در این نمایشگاه installation قرار دادیم . یعنی تکه هایی از این پازل دیوار را در آورده ایم وجای آن مداد آویزان کرده ایم.
این نوع نگاه ، نگاه رشد هنری خود اثر به حساب می آید . یعنی به این مطلب رسیده ایم که حال که مردم به این اثر نگاه می کنند هر چیزی را که دریافت کردند همان موقع به صورت دلنوشته ای روی دیوار اثر بنویسند .
5 سال دیگر امکان دارد این آثار با آن دلنوشته ها در جای دیگر وحتی همین جا به نمایش درآیند که قطعا اثری متفاوت تر از امروز خواهند بود.در واقع این کار زندگی هنری خود اثر است. با این کار مردم هم درگیر کار می شوند و خود سوژه به خودی خود آنها را وادار به تفکر می کند و آن چیزی را که بعدا ممکن است فراموش کنند همان لحظه می نویسند.
ما این فضا را بوجود آوردیم که عکس العمل بازدید کنندگان را ببینیم . این کار به ما کمک می کند ما اثری فراتر ازآن چیزی که هست بوجود آوریم.

***وقطعا این کار به ماندگاری تاثیر آن اثر دوچندان کمک خواهد کرد.
بله همینطور است.
کانسپتی که در این نمایشگاه است ، قصه ای ذهن گراست.
مردمی که به اینجا می آیند و در4 هزار متر از این6 هزار متر موزه زیبایی ، گل ، نور ، موسیقی و.. را می بینند و می شنوند نیاز دارند که در یک فضای 40 تا 50 متری دوکلام واقعیت را نیز دریافت کنند.
باید کاری کنیم که ازیک نگاه سطحی به نگاهی عمیق برسند و این مجموعه برای مدتی طولانی در ذهن آنها بماند.
برخی آثار هنری هستند که تاثیری کوتاه مدت روی انسان ها می گذارند وبرخی هم تاثیر بلند مدت.
به عنوان مثال تاثیر دیدن برخی فیلم ها بیشتر از 48 ساعت نیست ولی برخی از آنها سال ها وحتی تا آخر عمر با آدم ها می مانند.
مثلا تاثیری که فیلم گوزنها در17 سالگی روی من گذاشت ، هنوز با من است.
چرا ، چون این فیلم بسیار ریشه ای گفتمان برقرار کرده است.
اعتقاد من اینست که اگر کیشوندان و گردشگران عزیز از این نوع ارتباط با نمایشگاه برقرار کنند ، کل این مجموعه در ذهنشان تا سال ها خواهد ماند. ما این نمایشگاه را تا پایان فروردین ادامه خواهیم داد تا گردشگران بیشتری از آن بازدید کنند.

***وبرنامه های آتی شما.
ابتدا اجازه بدهید که از مجموعه شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش که همیشه از برنامه های ما حمایت کردند سپاسگزاری کنم .
ما به تازگی برنامه ای جدید را خدمت معاون محترم فرهنگی سازمان ارایه دادیم که در ایام عید نوروز  بتوانیم از هنرمندان جوان و نخبه که بنا به علل مختلف درتهران دیده نمی شوند یا زمان و مکان برای آنها مهیا نبوده را در مجموعه خلیج فارس ببینیم .
اینها جوانانی نخبه وشاگردان اساتید به نام کشور هستند که به راحتی می توانند حتی در کشورهای صاحب نام در زمینه هنر بدرخشند.
باحضور این عزیزان می خواهیم یک تنوع دیداری برای
کیش تور
***کم کم موزه خلیج فارس دارد به نام خودش که مجموعه هنری است نزدیک می شود. نمایش آثار تجسمی ، نمایش فیلم ، پرفورمنس وحالا تاتر؛
هدف ما دیده شدن این مجموعه به صورت فراکیشی است.هم اکنون سایت سینما تیکت درکنار فروش بلیط پردیس های بزرگ سینمایی تهران ، در حال فروش بلیط سینما تک مجموعه خلیج فارس کیش است.
در ایام عید از اساتید به نام رشته های مختلف برای تشکیل ورک شاپ دعوت خواهیم کرد .
حتی در حال تلاش برای برگزاری یک حراج بزرگ با حضور چهره های بسیار مطرح بین المللی قبل از آرت دوبی هستیم و امیدواریم که ایده های خوب دیگر هم یکی پس از دیگری در این مکان اتفاق بیفتد.

گفت وگو با منصور آزادکام به بهانه نمایش آثار کلاژ در مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 3 ستاره مشهد , قیمت هتل های سه ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

گپ و گفت خودمانی هفته نامه آوای کیش با سکینه صفار زاده ؛ کیشوند کار آفرین

دل نوشته های یک کارآفرین
از اَهلم تا کیش


کارآفرینی از آن جمله مفا هیمی است که در صورتی که دولت ها نسبت به آن اهتمام ورزند ،
ره چند صد ساله را در دهه اي خواهند گذراند.
رشد شتابان کارآفرینی در جهان چندي نیست که باعث تحول عظیم در رویدادهاي اقتصادي
از یک طرف و افزایش شکاف و فاصله میان کشورها شده است و عدم برنامه ریزي اجرایی
صحیح در این حوزه این فاصله را بیش از پیش افزایش خواهد داد.
رشته هایی که ظاهراً نقشی در تولید ملی ندارند نادیده انگاشته می شوند و غافل از این که
درصد بالایی از ارزش افزوده در همین نوع تولید داخلی قرار دارد.
حمایت از کسب و کارهای خانگی مبتنی بر ظرفیت های بومی و محلی راهکاری
است که علاوه بر رونق تولید و اشتغالزایی برای افراد، پیامدهای مثبت اجتماعی به همراه دارد و باعث کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های مختلف خواهد شد.
قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در ایران در سال 1390 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد .
مشاغل خانگی بر مبنای رشته های شغلی برآمده از تاریخ، فرهنگ و مشاغل بومی، مظهر یکپارچگی و یکدل شدن چند خانواده و در نتیجه افزایش تولید و رونق کسب و کار خانگی است که آثار اجتماعی مثبتی به همراه دارد، همبستگی خانوادگی را افزایش داده و اثر اقتصادی آن هم پیشبرد اهداف اقتصادی کشور
رزرو و رونق کسب و کار در داخل یک اجتماع کوچک و صمیمی است.
دراین شماره ما سراغ کارآفرینی رفته ایم که همراه با همسر خود همه چیز را ازصفر آغاز کردند واکنون زمینه اشتغال 5نفر به طور مستقیم به جز خودشان را ایجاد کرده واخیرا از سوی جهاد کشاورزی استان مازندران به عنوان« زن کار آفرین نمونه روستایی » برگزیده شده است.
ابتدا قرار بود که گفت وگویی به رسم همه مصاحبه ها با او داشته باشیم . ولی ایشان از ما خواست که حرف های دلش را بازگو کند . آنطور که میخواهد .
دل نوشته های سکینه صفار زاده کیشوند کارآفرین را با هم می خوانیم.
*******************************************************

آقای زرگانی، اجازه دهید این مصاحبه با روال کاری شما، اصول و قواعد خبرنگاری کمی متفاوت باشد. سوال و جواب نباشد. سوالات بولد شده و با فونت و سایز درشت و جواب ها نازک و کمرنگ تر نباشد. اسمش را بگذارید دلنوشته های یک کارآفرین.
من سکینه صفازاده متولد 65 در مازندران شهرستان محمودآباد و روستای اهلم هستم و هفت سال است که ساکن کیش می باشم.
زندگی یعنی اتفاق. یعنی اتفاق باید باشد تا زندگی جریان داشته باشد.
برای همه مردم اتفاقات زیادی رخ می دهد...
سال 88 درست چند ماه پس از ازدواجمان، به سرقت رفتن پول و ماشین شرکت که مسئولیت آن بر عهده همسرم بود در بندرعباس، اتفاقی بود که باعث ورق خوردن شرایط دیگری برای زندگیمان شد که متن آن برای ما ناخوانا و سخت بود.
آنقدر تحمل کردنش برایم سخت بود که روزهای طولانی به خاطر شرایط بد روحی در بیمارستان ام لیلای بندرعباس بستری شدم، در حالی که خانواده هایمان اصلا در مورد اتفاقات رخ داده شده اطلاع نداشتند و در جریان نبودند.
بعد از گذشت زمان و سر و سامان دادن به اتفاقات پیش آمده، همسرم با شرکت قبلی در بندرعباس تسویه حساب کرد و بر حسب اتفاق از کیش به ایشان پیشنهاد کار دادند. پس از یک دوره کوتاه و بعد از اتمام کار و تحویل پروژه، تیم همکار به بوشهر برگشتند و همسرم بعنوان یک کارگر ساده در کیش قیمت تور ماند تا در چند مصاحبه برای استخدام شرکت کند.
زندگی در کیش
وقتی در یک شرکت خصوصی مشغول بکار شد، من و پسرم که چند ماهه بود به کیش آمدیم برای زندگی.
وقتی پس از چند ماه همسرم را دیدم انگار چند سال پیر شده بود.
 مدتها شرایط دشوار محیط های کارگری را تحمل کرده بود و البته این روزها برای من و پسرم نیز به همان دشواری گذشت. سخت می گذشت خط خط این اوراق زندگی .
همسرم که گیاه پزشک است ،کارگری در جاهای مختلف ،رانندگی تاکسی و کارهای دیگر را تجربه کرد
تا رسیدیم به زیتون سرای رودبار.
بله، زیتون سرای رودبار در بازارچه دویست واحدی که چند ماهی هست به بازارچه جدید گلدیس واقع در پشت مسجد حضرت زینب(س) انتقال یافته است.
فروشگاهی که همه عشق و زندگی ماست و به اتفاق همسرم،پسرم و برادرم در نقش پشتیبانی کننده اداره می شود.
و صد البته ابتدا لطف خدای مهربان بود وبعد محبت مردم وحسن نیت آنها که باعث رونق کار ما شد.

شروعی دوباره با مشکلات
روزی که زیتون سرای رودبار را تحویل گرفتیم، نمی دانستیم چه مشکلاتی پیش روی ماست . یعنی صاحب قبلی فروشگاه  این چیزها را به ما نگفته بود . او پولش را گرفته بود و رفته بود.
فروش با اجاره مغازه اصلا سازگاری نداشت وازطرفی بهداشت جزیره این مدل کار را تایید نمی کرد.
وارد کار شدیم و برگشت از آن خیلی سخت بود و مساوی با شکستی دوباره به حساب می آمد.
ایده های مشتریان خیلی به ما کمک کرد. سعی کردیم از تمام ایده ها، انتقادات وپیشنهادات به نحو احسن استفاده کنیم .
من وهمسرم حسن ، شروع کردیم به درست کردن ترشی وشوره .
دانشگاه برادرم تازه تمام شده بود وکار پشتیبانی ما را از شمال دنبال می کرد و ما اینجا ترشیجات وشوریجات تولید می کردیم.
کم کم افراد دیگری هم به کمک ما آمدند ودر شمال شروع کردند به آماده کردن ترشی و شوریجات برای ما.
برای بهداشت این نوع کار کردن مورد قبول نبود و دوباره خوردیم به یک سد.
دو راه بیشتر نداشتیم . یا باید کلا کار را جمع می کردیم یا کارمان را کد دار وشناسنامه دار می کردیم.
برای جمع کردن خیلی دیر شده بود .
همکاران ما در شمال خیلی درگیر کار شده بودند و لحظه ای فکر کردن به بیکار شدنشان دیوانه کننده بود.
ما دو واحد آپارتمان مسکونی در روستای اهلم محمود آباد مازندران داشتیم که بی استفاده مانده بود . آنها را طبق ضوابط بهداشت و جهاد کشاورزی به کارگاه مشاغل خانگی تبدیل کردیم و سه نام تجاری «اهلم، لیلم و هلی» را به ثبت رساندیم.
برای کارگاه مسوول فنی انتخاب کردیم و کد وشناسه بهداشت و نشان سلامت غذا ودارو را دریافت کردیم.

از صفر تا ...
ترشی درست کردن ما از یک کیلو ، دوکیلو رسید به چند صد کیلو ؛
در حال حاضر کارگاه ما همیشه فعال است . تمام تولیدات ما که اسید دارند در قابلمه های ضد اسید و مرباجات ما در ظروف مسی عمل می آیند.
در تولید آبلیمو ، آبغوره ، آب نارنج ، آب زرشک و... حتی یک قطره آب هم استفاده نمی کنیم که مبادا پی اچ آن تغییر کند.
شوریجات ، وحتی سبزی و میوه خشک را کم کم تولید می کنیم ومواد نگهدارنده هم به آنها نمی زنیم تا مردم تازه به تازه طعم آن را بچشند، خدا را شکر سود ما در رضایت وسلامت مردم است .
ما طوری کار می کنیم و محصول تولید می کنیم که انگار برای مصرف خانوادهای خودمان است.
باغی را درکنار کارگاهمان در اهلم در شمال در حال راه اندازی داریم که هدف اصلی ما تولید محصولات سبز  وعاری از سم وکود می باشد ونیز تولید گل های زینتی شاخه بریده نیز در دستور کار ماست .
در حال حاضر دنبال گرفتن تسهیلات برای افزایش ملک باغمان هستیم .
چه چیز ما از هلند ، کانادا وترکیه کمتر است . چرا ما نه؛ ماهم می توانیم ؛
روستای ما می تواند مثل هلند زیبا باشد .
ما با جهادکشاورزی هم صحبت کردیم و به آنها گفتیم که برای اجرای طرحمان نیاز به یاری شما هم داریم.
البته اگر آنها هم کمکی نکردند ما ناامید نمی شویم وطرح را انشاا... اجرا خواهیم کرد.

از جنس صداقت
ما با رخوت و یکجا نشستن مخالفیم . ما اعتقاد داریم اگر صداقت وپشتکار باشد ، کار وجود خواهد داشت.
من می خواهم به همسرم ، برادرم وهمه بچه های کارگاه بگویم که کارآفرینی برازنده شماست .
زندگی در حال چرخیدن است . باید درست کرد تا این چرخ از حرکت نایستد.

گپ و گفت خودمانی هفته نامه آوای کیش با سکینه صفار زاده ؛ کیشوند کار آفرین



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور کیش , تور چین , تور ترکیه , تور قشم , تور مشهد , توور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد , قیمت هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

گفت وگوی اختصاصی هفته نامه آوای کیش با مهرداد ایاز ، مدیر کتابفروشی خط سوم

از زمختی لوازم یدکی تا لطافت صفحات کتاب کتاموبیل
گفت وگوی اختصاصی هفته نامه آوای کیش با مهرداد ایاز ، مدیر کتابفروشی خط سوم
سعید زرگانی / کتابفروشی جایی است برای آرامش. برای علاقه‌مندان جوانش، آنچه در خود جای داده پر از ناشناخته‌ها و جهان‌های نو به نو است. برای آنها که سنی ازشان گذشته هم تاریخ است، تاریخچه لحظه‌ها و روزها و دوران‌ها. جوان باشی و علاقه‌مند به کتاب، نخوانده فراوان داری و مدام مشتاق چیزی تازه هستی، منتظری کتابی را تمام کنی و با لذت از جهان کتاب خوانده شده به جهان کتابی تازه بروی. مسن باشی و مو سفید وارد کتابفروشی که می‌شوی تاریخ را می‌بینی، قفسه شعر برایت یادآور ایام گذشته است، عشق‌های تند و تیز نوجوانی و فراغ‌های پرسوز و گدازش، رمان‌ها حکایت از جدی شدن نم‌نم جهان دارد و فلسفه و جامعه‌شناسی و... هم دوران‌های ماضی را برایت حلاجی می‌کند و می‌گوید نسل تو و آیندگانش کجا ایستاده.
این مکان غریب فشرده جهان است، فشرده همه آنچه بشر بوده، هست و احتمالا خواهد شد.
کتابفروش بودن تصوری از زیبا زندگی کردن است. در جوانی چه می‌خواهیم جز یک زندگی زیبا، با فضایی فانتزی و شاعرانه. اغلب در نوجوانی و شروع واقعی کتابخوانی است که کتابفروشی خود را چون شغلی ایده‌آل نشان می‌دهد. شغلی شیک، ساده و قابل احترام ، با بحث‌ها و گپ‌های گاه پرمدعا و توخالی یا پرمغز و مفید درباره ادبیات، روان‌شناسی، فلسفه، هنر، سیاست و... .
این هفته رفته ایم سراغ مهرداد ایاز ؛ مردی که سودای جوانی را در کیش محقق کرده وبه آرزوی قدیمی خود جامه عمل پوشانده .
او یک کتابفروشی زیبا به نام خط سوم ، در طبقه هم کف برج صدف دارد و لذت دنیا را می برد.

*****************************************************************

***قصه شما برای آمدن به کیش چگونه ورق خورد؟
من فارغ التحصیل رشته رادیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم ولی یک شرکت بازرگانی تجهیزات خودرو داشتم .
 پدرم سالها در این کار بود و من هم کشیده شده بودم به این سمت .
8سال پیش بود که کاملا ناگهانی تصمیم گرفتم که بیایم کیش و اینجا زندگی کنم.
اصالتا تهرانی هستم ولی نه دیگر تهران را دوست داشتم و نه تهران عاشق من بود.
آنجا دیگر برای من شهر زندگی نبود . پرتنش وپراسترس ، بی ریخت و آلوده از هر لحاظ وبالاخره ترجیح دادم مهاجرت کنم.
*** وچرا کیش؟
حقیقتا من آدم زندگی در آن ور آب نبودم . باید جایی را میافتم که احساس آرامش کنم . از لواسان شروع کردم ولی دیدم باز به لحاظ کاری درگیر تهران می شوم وفقط
باید در جاده بین تهران ولواسان سرگردان باشم.
بعد به فکر شمال افتادم ورفتم وچند جایی را هم آنجا دیدم .ولی خوب آنجا هم نشد.
سال 88 به یک سمینار خدمات پس از فروش در کیش دعوت شدم و یک دوست قدیمی را اینجا دیدم.
خیلی از محیط کیش خوشم آمد. هفته بعد از آن با خانواده آمدیم کیش و مسجل کردیم که باید در کیش زندگی کنیم.

*** ودر آغاز در کیش مشغول چه کاری شدید؟
یکسال اول هیچ ؛
فقط دریا را نگاه می کردم وسعی کردم ذهنم را سم زدایی کنم . بعد از آن رفتم سراغ کار ساخت وساز ولی دیدم آدم آن کار هم نیستم .
بعد با خودم فکر کردم سنم جوریست که اگر الان به آرزوهای جوانی ونوجوانی نرسم شاید هیچ گاه به آنها نخواهم رسید .
این بود که به آرزوی سی وچند ساله ام جامه عمل پوشاندم و کتابفروشی خط سوم را راه انداختم .

*** چرا خط سوم؟
به خاطر نزدیکی وارادت به حضرت مولانا وشمس از نام کتاب خط سوم وام گرفتم و اسم کتابفروشی را گذاشتم خط سوم.

*** وحالا از قرار گرفتن در این موقعیت خوشحالید؟
خیلی زیاد؛ زندگی در جزیره یک رویاست و همیشه بابت آن  خدا را شکر می کنم . واقعا هر روز زندگی در جزیره مثل خواب است.
هر روز که در جزیره راه می روم اشک میریزم و خدا را شکر می کنم.

***دست به قلم هم هستید؟ یعنی
اثری از شما تا کنون چاپ شده ؟
من نوشته های زیادی دارم . هیچ گاه از داستان وکتاب ونشر دور نبوده ام .
از 17 یا 18 سالگی کار می کردم ووقتی ساعت کارم تمام می شد روی می آوردم به کتاب . ناشران خیلی خوبی را در تهران می شناختم وگاها حتی برای کمک کردن به آنها به انتشاراتشان می رفتم واز این کار لذت می بردم.
گاها حتی ویراستاری هم میکردم . ساعت ها وقتم را در کتابفروشی های دوستان می گذراندم و کیفش را می بردم.
با این حال هیچ وقت جرات نکردم
تور کیش ارزان که کارهایم را چاپ کنم . هنوز مطمئن نیستم نوشته ها وقصه های من به ذهن مردم کمکی کنند .

*** پس از ابتدا کتابخوان بودید. اولین کتابی را که خواندید کدام بود؟
سپید دندان اثر جک لندن که همان را الان در کتابفروشی ام دارم.
*** وبهترین کتابی که خواندید؟
خیلی سوال سختی است . کتاب خوب زیاد است . در ادبیات داستانی خودمان ، کلیدر ، آتش بدون دود وکتابهای اسماعیل فصیح . اینها شاخص ادبیات داستانی ما هستند ولی البته هیچ چیز جای نوشته های محمود دولت آبادی را برای من نمی گیرد.

*** چندی پیش اهالی فرهنگ وهنر جزیره دیداری با دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش
داشتند وشما آنجا به عنوان نماینده هنرمندان به ایشان خیر مقدم گفتید ، چطور برای این کار برگزیده شدید؟
حقیقتا بنده با دکتر پور علی معاون محترم فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش صحبتی داشتم وخیلی در مورد کنداکتور این برنامه بحث شد.
من پیشنهاد دادم که کمی استاندارد رفتار کنیم و جلسه از سوی هنرمندان یک آغاز کننده داشته باشد . دکتر پور علی هم استقبال کردند وپیشنهاد کردند که من متنی را برای این کار آماده کنم که در روز نشست آنرا با افتخار قرائت کردم.

*** اهالی فرهنگ وهنر در آن جلسه مباحث زیادی را مطرح کردند . به نظر شما بزرگترین دغدغه این عزیزان چیست ؟
خوب مشکل بیشتر سخت افزاری است. ما سالن تاتر اختصاصی ، سالن اختصاصی اجرای موسیقی ،پلاتوهای تمرین ، آتلیه نقاشی و ... را در جزیره  نداریم .
اینها باید باشد که هنر متولد بشود ورشد کند.

***و برسیم به کتابفروشی . شما رقیبی هم به نام جزیره کتاب را در کنار خود می بینید.
به هیچ وجه رقابتی وجود ندارد.کتابفرشی جزیره کتاب متعلق به پیشکسوت تاتر ، سینما وتلویزیون ، استاد رضا فیاضی است که خود از شعرا و نویسندگان بنام ایران هستند ومنت برسر ما گذاشتند که ابتدا به کیش آمدند و سپس کتابفروشی جزیره کتاب را راه انداختند.

***در کتابفروشی شما اتفاقات اجتماعی ، فرهنگی وهنری هم می افتد؟
بله .کتابفروشی خط سوم همه روزه از ساعت 10تا 14 و 18 تا 22 در خدمت مشتریان است. صبح های جمعه اینجا تعطیل است وجمعه ها
بعد از ظهر میزبان هنرمندان مختلف هستیم، که آثار نقاشی خود را عرضه می کنند ، اجرای پرفورمنس دارند یا کارهای هنری دیگر .
البته در برخی عصر های جمعه این اتفاق می افتد.

*** و افق فرهنگ وهنر جزیره را چگونه می بینید؟
امیدوارم با رویکردی که مسوولین فعلی سازمان دارند که در راس آنها دکتر انصاری لاری مدیر عامل محترم ودکتر پور علی معاونت محترم فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هستند ، زیر ساخت های لازم آماده شود و حرکتی جدید صورت گیرد وکمی از شعار زدگی وحرف به سمت عمل پیش رویم .
در سالهای گذشته به هر دلیلی هنر در پستوهای جزیره تقریبا خاموش مانده بود .
حالا که نوید روزهای خوش به ما داده شده ، امیدوارم هنرمندان جزیره با میل و رغبت بیشتری کار کنند و هنرمندانی که مجبور شدند از جزیره کوچ کنند، به کیش بازگردند.

گفت وگوی اختصاصی هفته نامه آوای کیش با مهرداد ایاز ، مدیر کتابفروشی خط سوم



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , تور مشهد , توور دبی , تور هند , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل روتانا مشهد

معرفی:هتل روتانا از هتل های 5 ستاره شهر زیارتی مشهد میباشد که هر ساله تعداد زیادی مسافر به این شهر میروند از این رو این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات وامکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و زائران عزیز تور مشهد تابستان 98 تور مشهد میباشد.اتاق های این هتل استاندارد و طراحی زیبا و شیکی دارد که مورد پسند مسافران قرار گرفته است.کارکنان و پرسنل هتل نیز مجرب و حرفه ای هستند و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران تور مشهد میباشند.این هتل 5 ستاره ساعت 14 اتاق ها را تحویل میدهد و ساعت 12 تخلیه میکند. این هتل با ۲۳ طبقه شامل تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ متر مربع میباشد.هتل روتانا مشهد که شعبه اسلامی هتل روتانا در امارات متحده عربی (دبی) است و هم اکنون در مشهد در حال ساخت است.

امکانات هتل:رستوران،اینترنت در لابی،سالن ورزش،لابی،سونا و جکوزی،فروشگاه و غرفه،استخر،ترانسفر فرودگاه،کافی شاپ،نمازخانه،سرویس بهداشتی در لابی،میز و صندلی در لابی،آسانسور،تاکسی سرویس،گشت نیم روزی،دستگاه واکس کفش،پذیرش 24 ساعته،لاندری، روم سرویس

امکانات اتاق:مینی بار،تلویزیون،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،سیستم گرمایشی و سرمایشی،دراور،چایی ساز/قهوه ساز،کمد لباس،سرویس ایرانی و فرنگی،ماهواره،اینترنت

رستوران هتل:رستوران هتل با بهترین غذا ها از مسافران و زائران تور مشهد پذیرایی میکند

موقعیت جغرافیایی:فاصله حرم تا فرودگاه:30 دقیقه

فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:15 دقیقه


هتل پارک حیات مشهد

معرفی : هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره منطقه طرقبه مشهد است. هتل در دامنه کوه های بینالود و در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا در زمینی به مساحت 31000 متر مربع قرار گرفته است تور کیش. هتل در سال 1385 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. محوطه این هتل بسیار زیبا و سرسبز است و در آن یک حوض زیبا با فواره وجود دارد. ساختمان هتل در سه طبقه ساخته شده است و دارای 324 واحد اقامتی است.

هتل پارک حیات مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل دوتخته، سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات چای ساز، یخچال، تلویزیون، دراور، کمد لباس،‌ تلفن در اتاق، اینترنت،‌ سیستم سرمایش و گرمایش و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد است.

امکانات هتل : پارک کودکان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی، تاکسی سرویس، اتاق ویژه معلولین، کافی شاپ، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری

هتل پارک حیات مشهد

رستوران هتل : در این هتل سه رستوران وجود دارد. رستوران فرنگی هتل در فضای باغ ، غذاهای فرنگی سرو می کند. رستوران وی آی پی فیروزه در محیطی اختصاصی و با دو منوی مختلف انواع غذاها را سرو می کند. رستوران اصلی هتل با نام الماس یک رستوران سنتی است که در محیطی نوستالژیک غذا سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در جاده طرقبه و انتهای بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. هتل در 23 کیلومتری حرم مطهر امام هشتم و 30 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهر مشهد قرار گرفته است.

هتل پارک حیات مشهد

پیشنهاد ما : هتلی بسیار زیبا در منطقه خوش آب و هوای شهر مشهد قرار گرفته است و مکان مناسبی برای سپری کردن تعطیلاتی مفرح است.


هتل پارس مشهد

معرفی : هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در سال 1384 بهره برداری از آن آغاز شده است. این هتل در زمینی به مساحت 5 هکتار قرار گرفته است  آخرین بازسازی آن در سال 1390 انجام شده است. هتل پارس در یک منطقه تور کیش بسیار آب و هوا قرار گرفته است و در سال 1384 نیز دریاچه بسیار زیبایی در مقابل آن ساخته شد. ساختمان هتل شش طبقه بوده و دارای 229 واحد اقامتی می باشد.

هتل پارس مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته، دو تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی،‌ چای ساز،‌ کمد لباس، دراور، بالکن و مبز تحریر در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات ، فروشگاه ، آتلیه، پارک بازی کودکان، تاکسی سرویس، کافی نت، زمین تنیس، جکوزی، سونا، استخر، استخر کودکان، باشگاه ماهیگیری، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، خودپرداز، پارکینگ، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، تالار عروسی، قنادی، امکانات برای معلولین، روم سرویس، لاندری ، پذیرش 24 ساعته

هتل پارس مشهد

رستوران هتل : رستوران لوتوس رستوران اصلی این هتل است که در طبقه همکف قرار گرفته است. هم چنین یک رستوران سنتی و یک کافی شاپ مدرن با نام پگاه نیز در این هتل قرار دارند.

موقعیت مکانی هتل : هتل پارس در بلوار وکیل آباد تقاطع خیابان صیاد شیرازی قرار گرفته است. این هتل سی دقیقه تا حرم مطهر امام هشتم فاصله دارد که قرار دادن سرویس رایگان این مشکل را برای شما مسافران گرامی تور مشهد حل کرده است. هم چنین هتل پارس حدود 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. 

هتل پارس مشهد

پیشنهاد ما : قرار گرفتن در یک منطقه خوش آب و هوا، وجود دریاچه و فضای سبز طبیعی در اطراف، امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در این هتل از جمله نکات مثبتی است که شما را برای رزرو این هتل پارس مصمم تر می سازد.


هتل قصرالضیافة مشهد

هتل قصرالضیافة یکی از هتل های بسیار معروف شهر مقدس مشهد می باشد که در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) و در قسمت ورودی صحن واقع شده است. یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده موقعیت مکانی این هتل می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای (ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود، عربی) را نوش جان نمایند. امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل رستوران، آسانسور، اینترنت رایگان، خودپرداز، صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و همایش می باشند.

همچنین  گفتنی است پذیرش مهمانان ایرانی در این هتل ممکن نیست و هتل مخصوص مهمانان عرب است.

 

هتل قصرالضیافة مشهد

 

هتل قصرالضیافة مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مجلل مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

یخدان تاریخی چهار برج مشهد

این بنا از بناهای تاریخی اطراف توس می باشد که در روستایی به نام چهار برج قرار گرفته است . این سازه آبی مربوط به دوره قاجار می باشد . در ساختار آن از چوب استفاده شده که قطر فضای داخلی بنا 10 متر و ارتفاع آن به حدود 12 متر می‌رسد .تور مشهد شهریور 98 این یخدان از جمله بناهای عام‌المنفعه‌ بوده است که در گذشته یخ مورد نیاز ساکنین روستا و اطراف آن را تامین می کرده است . امروزه از اجزا و عناصر یخدان تنها چاله و گنبد آن باقی مانده است . دیدن این بنای زیبا به گردشگران تور مشهد پیشنهاد می شود .

 یخدان تاریخی چهار برج مشهد


بازه هور مشهد

بازه به دری از دیواره کوه گفته می شود که خورشید از میانه آن طلوع می کند . این بنای زیبا به دوره ساسانی مربوط می شود و عده‌ای بر این باورند که بنای سنگی بازه هور آتشکده‌ای از دوره ساسانی است . معماری این بنا چهار طاقی است که از چهار طرف بازه بوده و عناصری گنبدی شکل بر بالای آن قرار گرفته اند و همچنین فضای ورودی آن نیز دارای سه درگاهی بلند و عریض است ،

بازه هور مشهد

ورودی اصلی بنا از ضلع غربی ایجاد شده که درگاهی‌های همسان تور مشهد مرداد 98 در اطراف آن به چشم می خورد . در سطح بالای پلان مربع بنا چوب هایی بر کنج آن نصب شده است . آدرس: بنای سنگی موسوم به بازه هور بفاصله هفتاد کیلومتری از جنوب شهر مشهد در ضلع شرقی روستایی به نام رباط سفید در ابتدای تنگه‌ای بازه هور واقع است . دیدن این بنای زیبا به گردشگران تور مشهد پیشنهاد می شود .

بازه هور مشهد


باغ خونی مشهد

این باغ در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته شده است که در خیابان عنصری مشهد قرار دارد . در این باغ سه عمارت مجزا وجود دارد که بخش هایی از آن تخریب شده است . در سال 1330 توسط روس ها از طریق این باغ حرم اما رضا ( ع ) گلوله باران شد . این باغ همچنین بخاطر چشمه ای که در این باغ وجود دارد به باغ چشمه نیز معروف است . مسافران تور مشهد می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند .

باغ خونی مشهد

باغ خونی مشهد


دودکش رستگار مقدم مشهد

میل یا دودکش رستگار مقدم یک کوره آجرپزی می باشد که تاریخ آن به 100 سال پیش مربوط می شود . در سال های اخیر قسمت اعظمی از آجرهای خانه های شهر مشهد توسط این کوره9 آماده می شده است . همچنین در طی تور کیش سال های اخیر این دودکش و الحاقات آن توسط شهرداری مشهر مرمت و بازسازی شده است . شما گردشگران تور مشهد می توانید از این دودکش آجری دیدن کنید .

 دودکش رستگار مقدم مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,تفریحات مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران پدیده شاندیز مشهد

معرفی:رستوران پدیده شاندیز یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های این شهر زیارتی میباشد.این رستوران به دلیل داشتن فضای دل نشین و کیفیت غذای عالی در بین مسافران و گردشگران تور مشهد طرفدار زیادی دارد.رستوران پدیده شاندیز دارای شعب مختلف در کشور میباشد.کیفیت غذا های این رستوران با رستوران های دیگر واقعا قابل مقایسه نمیباشد.پرسنل های رستوران خوش برخورد هستند و با خوش روی از مسافران و زائران تور مشهد تور مشهد تابستان 98 پذیرایی میکنند.رستوران پدیده شاندیز مشهد دارای 2 محیط مجزای مدرن و سفره خانه ای بوده که گردشگران تور داخلی بنا بر سلیقه خود می توانند هر یک را انتخاب کنند و از غذا خوردن در آن محیط لذت ببرند.ظرفیت این رستوران حدود 2000 نفر می باشد. از امکانات خوب رستوران پدیده شاندیز مشهد می توان به داشتن دستگاه پوز، سالاد بار، پارکینگ اختصاصی، موزیک زنده و امکان رزرو تلفنی اشاره کرد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

منو رستوران:رستوران پدیده شاندیز دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی بوده است.منو رستوران از تنوع بالایی برخوردار می باشد و سلیقه های گوناگون را در برمی گیرد. غذاهای رستوران شاندیز توسط آشپزهایی ماهر طبخ می گردد تور مشهد لحظه آخری که عطر و طعمی بی نظیر دارند، همچنین این غذاها با تزئینی چشم نواز در اختیار گردشگران تور مشهد قرار میگیرد.شیشیلیک یکی از معروف ترین غذای این رستوران میباشد.

ساعت کاری:رستوران پدیده شاندیز از  11 صبح الی 22 شب آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

موقعیت مکانی:مشهد، شاندیز، پدیده شاندیز

پیشنهاد ما:اگر به این شهر زیارتی سفر کردید میتوانید به این رستوران معروف با فضای دل نشین بروید و از بهترین و لذیذ ترین غذا های با کیفیت رستوران نوش جان کنید.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

 


رستوران گراناز مشهد

رستوران گراناز یکی از بهترین رستوران های شهر مشهد می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر است. در این رستوران انواع غذاهای کبابی روی زغال سرو می شود. این رستوران همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. مسافران تور مشهد می توانند با رفتن به این رستوران غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

آدرس: مشهد- بلوار وکیل آباد- نبش وکیل آباد 77 رستوران گراناز

رستوران گراناز مشهد 

رستوران گراناز مشهد


رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد. این رستوران در کنار میدان آبشار مشهد قرار گرفته است. رستوران قرمه خوران همه روزه از ساعت 11 تا 24 آماده پذیرایی از زائران و مسافران تور مشهد می باشد. در این رستوران انواغ غذاهای ایرانی و سنتی سرو  می شود که به دلیل کیفیت غذایی بالا مورد توجه مسافران تور مشهد  قرار گرفته است. مسافران می توانند با رفتن به این رستوران غذاهای مورد علافه خود را میل نمایند.

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد


رستوران کبابی عبداللهی مشهد

رستوران کبابی عبداللهی یکی از بهترین و معروفترین کبابی را در شهر مقدس تور کیش مشهد می باشد و در خیابان قاسم آباد واقع شده است.در این رستوران می توانید انواع غذاهای کبابی و سنتی را سفارش و نوش جان نمایید.این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان و مسافران تور مشهد خود را کسب کند.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های مشهد ارزان,رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید پروما مشهد

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساخته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود مانند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, تور مشهد تابستان 98 زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظر خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

 

  


بازار سرشور مشهد

بازار سرشور که در سمت چپ خیابان خسروی نو قرار دارد، یکی از قدیمی ترین بازار های شهر مشهد به شمار می آید. این بازار سنتی در گذشته کاروان سرا و حمام بوده و محل استقرار زوار امام رضا (ع) بوده است. گفته می شود، هیئت های تور کیش مذهبی که به منظور عزاداری به مشهد می آمده و قمه می زدند، قبل از زیارت خود را در این حمام شسته و سپس به پابوس امام رضا می شدند. بازار سرشور که قدمت تاریخی دارد، بازاری سرباز بوده که علاوه بر جنبه توریستی، انواع سوغات مشهد، پارچه، پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و... را به زوار امام رضا ارائه می کند.

مسافرین تور مشهد می توانند از این بازار دیدن نمایند.

 

 

بازار سرشور مشهد

 

بازار سرشور مشهد


بازار بین المللی سپاد مشهد

این بازار بین المللی گردشگری خیام مساحتی  به اندازه 200 هکتار در حاشیه شمالی شهر در صد متری کمربندی بلوار های خیام و ابو طالب شمالی است. قرار داد احداث این مرکز در سال 1375 ش به تصویب شورای عالی و شهرسازی مشهد رسیده و از جمله پروژه‌های شرکت بین‌‌المللی سپاد می‌باشد، طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است.برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خرید و فروش کالا، مرکز پذیرایی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور کیش تور مشهد می‌باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این بازار بین المللی استفاده کنند.

 


بازار فردوسی مشهد

بازار بزرگ فردوسی مشهد در نبش میدان فتح قرار گرفته است. این بازار دارای چندین طبقه است که در هر طبقه اجناس و کالا ها برای مسافران تور مشهد به فروش میرسد. طبقه زیرین بازار مخصوص سیسمونی نوزاد، طبقه همکف مخصوص انواع پوشاک زنانه و مردانه، طبقه بالای بازار مخصوص مانتو و روسری و طبقه آخر مخصوص لوازم عروس و داماد، لوازم آرایشی بهداشتی، بدلیجات، ساعت، طلا و جواهر است که مشتریان می توانند از این بازار تمام خرید های خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند و حتی در این بازار کافی شاپ هم وجود دارد که مسافران میتوانند بعد از خرید در این کافی شاپ خستگی را از تن دور کنند.

 

بازار فردوسی مشهد

 

بازار فردوسی مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید خوب مشهد,مراکز خرید لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید آسمان مشهد

معرفی:مجتمع تجاری تفریحی آسمان مشهد از مجتمع‌های بزرگ تجاری و تفریحی شهر مشهد می‌باشد که حدودا 700 غرفه فعال دارد.در طبقه یازدهم مجتمع تجاری آسمان رستوران، فست فود و شهر بازی سرپوشیده نیز وجود دارد.پارکینگ 18 طبقه این مرکز خرید، مهمترین قسمت اینجاست که علاوه بر اینکه بزرگترین پارکینگ طبقاتی ایرانه، نقش به سزایی در کاهش ترافیک و مشکل جای پارک در اون محدوده دارد.این مرکز خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم تور مشهد شهریور 98 لوکس را به فروش میرساند.مسافران و زائران تور مشهد میتوانند تمام خرید های خود را در این مرکز خرید خریداری کنند.پارکینگ این مرکز خرید بزرگترین پارکینگ طبقاتی ایران بوده و در آبان ماه 91 افتتاح گردیده است.وجود رستوران در این مرکز خرید باعث شده است تا مسافران و گردشگران عزیز در طول خرید اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند براحتی در رستوران با صرف غذا های لذیذ خستگی و گرسنگی را از تن دور کنند.قیمت و کیفیت تمام اجناس این مرکز خرید بسیار خوب میباشد در صورتی که دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیروید.مرکز خرید آسمان دارای 3 ورودی از خیابان های شهید شیرودی ، شهید صدر و میدان 17 شهریور می باشد .

مرکز خرید آسمان مشهد

ساعت کاري:این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 23:30 آماده خدمت رسانی به زائران تور مشهد میباشند.

موقعیت مکانی:مشهد، میدان 17 شهریور ،مجتمع تجاری آسمان


مرکز خرید ملل مشهد

معرفی:مرکز خرید ملل یکی از مرکز خرید های لوکس مشهد میباشد.این مرکز خرید از سال 1391 ساخت آن آغاز شده است.مرکز تجاری تفریحی ملل مشهد در نه طبقه و با بیش از هشتصد واحد تجاری در حال ساخت است.مجموعه ای تجاری-تفریحیه که سایتی مثلثی شکل داره و از سه ضلع به شریان های سواره رو با درجات مختلف متصل می شود.گردشگران تور مشهد میتوانند در این مرکز خرید از انواع پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک کودک و سیسمونی نوزاد، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و پرم، طلا و جواهر، نقره و بدلیجات، ساعت و موبایل و سوغات و خشکبار خریداری کنند.تمام اجناس این مرکز خرید با کیفیت خوب و قیمت مناسب میباشد تا تمام زائران تور مشهد بتوانند براحتی براحتی با خیال راحت از این مرکز خرید تمام خرید های خود را انجام دهند.در این مرکز خرید دارای بنمای متحرک فوق العاده زیبا میباشد.از دیگر امکانات این مرکز خرید میتوان به آسانسورهای پانورما در تمام طبقات پروژه، آسانسورهای معمولی در تمام طبقات پروژه، استفاده از پله برقی اتوماتیک و هوشمند، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، صندوق امانات و اینترنت رایگان، نمازخانه مردانه و زنانه، سرویس های بهداشتی، فست فود، رستوران، فود کورت، شهربازی اشاره کرد.وجود رستوران در این مرکز خرید باعث میشود تا اگر مسافران و ازئران عزیز در طول خرید کردن احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی با صرف غذا های لذیذ خستگی را از تن خود دور کنند.

مرکز خرید ملل مشهد

موقعیت جغرافیایی:مشهد- حاشیه کمربندی صدمتری ابتدای بلوار شهیدآوینی


مرکز تجاری اکسون مشهد

معرفی:مرکز خرید اکسون از مرکز خرید های تازه تاسیس مشهد میباشد که در میدان 17 شهریور واقع شده است.این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و با حرم مطهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد.مرکز خرید اکسون دارای 17 طبقه میباشد برای نمای بیرونی آن از آلومینیوم کامپوزیت، سنگ و نیز شیشه استفاده شده است.هریک از طبقات این برج به صنف خاصی اختصاص یافته است تا با ایجاد بازارهای تخصصی ضمن فراهم آوردن محیطی فعال و پویا،تور مشهد مرداد 98  امکان انتخاب بهتر را به گردشگران و زائران تور مشهد ارائه نماید.تفکیک مشاغل در این مرکز خرید به صورت زیر انجام پذیرفته است:طبقه 4+ فروشگاه های کالای خواب، طبقه 3+ فروشگاه های کیف و کفش، طبقه 2+ فروشگاه های آرایشی و بهداشتی، طبقه 1+، همکف و طبقه 1- فروشگاه های پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، طبقه 2- بازار تخصصی مانتو، طبقه 3- سیسمونی لباس نوزاد، 9 طبقه با کاربری تجاری، 2 طبقه انبارهای تجاری، 4 طبقه پارکینگ، شهربازی و شهر کودک، فودکورت و کافی شاپ، تاسیسات و موتور خانه میباشد.زائران امام رضا(ع) علاوه بر انجام خرید های خود میتوانند لحظات خوبی را نیز در این مرکز خرید سپری کنند.وجود فودکورت و کافی شاپ نیز در این مجتمع این امکان را به گردشگران تور مشهد میدهد تا در زمان خرید اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند براحتی به فودکورت رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنند.

مرکز تجاری اکسون مشهد

دیگر امکانات:پارکینگ طبقاتی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، سیستم پیجینگ و اطلاع رسانی، کیوسک تلفن، سرویسهای بهداشتی، روشنایی محوطه، دوربین مداربسته جهت حفاظت مجتمع، نورپردازی، آسانسور پارانوما، آسانسور نفر بر و بار بر، پله برقی،‌ راه پله سنگی، برق 25 آمپر، یک خط تلفن، سیستم اعلام حریق، انتن مرکزی، کف سرامیک،برق اظطراری، سیستم گرمایش و سرمایش

مرکز تجاری اکسون مشهد

موقعیت مکانی:ایران-مشهد-میدان 17 شهریور، مرکز خرید اکسون


پدیده شاندیز-مراکز خرید مشهد

پدیده شاندیز واقع در شاندیز در استان خراسان رضوی واقع در شمال شرق ایران می باشد . این شهر در سال 1385 تعداد 6570 نفر جمعیت داشته است . یکی از ویژگی های این پدیده ، داشتن دره های با صفا و پر آب به همراه درختانی که سر به فلک کشیده اند ، شاندیز دارای آب و هوایی معتدل ، گلهای وحشی ، و رودخانه های روانی که از قسمت دامنه های شمالی کوه های بینالود سر چشمه می گیرند و مناظر بسیار زیبایی را خلق کرده اند و با این تفاسیر گردشگران تور مشهد را در تمامی فصل های سال به این ناحیه می کشانده اند از جمله رودهای آن رود مغان ، مایان ، مج ، کنگ ، دهبار، جاغرق ، زشک و .. می باشد.شهر شاندیز در 12 کیلومتری شمال غربی شهر مشهد واقع است . پدیده شاندیز با توجه به مصوبه دولت و هیئت وزیران در سال 1384 به عنوان اولویت اول و منطقه نمونه بین المللی گردشگری در کشور ایران شناخته شده است .شاندیز یک شهر ییلاقی است که 1400 متر از سطح دریا دارای ارتفاع می باشد و طول جغرافیایی آن 59 درجه و 17 دقیقه و دارای عرض تور کیش جغرافیایی 36 درجه و 23 دقیقه می باشد . شهر شاندیز از قسمت شمال به میان ولایت و از قسمت جنوب به شهرستان نیشابور و از سمت غرب با چناران و گلمکان و از سمت شرق با طرقبه همسایه است و وسعت این شهر در حدود 37825 کیلومتر مربع می باشد.شهر شاندیز در دامنه های شمالی ارتفاعات بینالود قرار گرفته است و با توجه به داشتن آب و هوای معتدل و آب فراوان و باغ های وسیع و منظره های زیبا به عنوان یکی از کانون های عمده گردش گران و مسافران تور مشهد از سراسر ایران به خصوص شهر مشهد می باشد . شهر شاندیز پوشش گیاهی انبوهی دارد و از درختان فضای سبز بسیار خوب و زیبایی نیز برخوردار می باشد . در قسمت جنوب این شهر ارتفاعات بینالود خراسان واقع می باشد و قله شیر باد در زشک شاندیز نیز یکی از مرتفع ترین نقاط این استان به شمار می آید .با توجه به مصوبه دولت در مهر ماه سال 1386 شهر شاندیز و هم چنین شهر طرقبه از بخش به صورت مشترک به شهرستان طرقبه شاندیز ارتقاء یافت. پدیده شاندیز یکی از مراکز خرید معروف در مشهد است که بی شک یکی از جاذبه های گردشگری شهر شاندیز نیز هست. مسافران تور مشهد امکان بازدید این مرکز خرید را در سفر خود دارند.

 

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آپارتمان عمارت مشهد

معرفی:هتل آپارتمان عمارت از معروف ترین هتل آپارتمان های مشهد میباشد که با قیمت مناسب بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهد میباشد.این هتل آپارتمان در سال 1389 تاسیس شده است.این هتل زیبا در 6 طبقه دارای 31 لاتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.هتل آپارتمان موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با مقاصد گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.هتل آپارتمان عمارت با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشند.زائران عزیز در این هتل آپارتمان میتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند و لذت ببرند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان عمارت مشهد

امکانات هتل:فروشگاه، پارکینگ، ماساژ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، کافی شاپ، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، لاندری، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلفن در لابی، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:آشپزخانه، روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، نوع قفل درب اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان عمارت مشهد

رستوران هتل:هتل عمارت دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور مشهد سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم مطهر:12 دقیقه پیاده

فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن:20 دقیقه

فاصله هتل تا بازار رضا:5 دقیقه

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:35 دقیقه

فاصله هتل تا پارک ملت:21 دقیقه

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:13 دقیقه

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:21 دقیقه

هتل آپارتمان عمارت مشهد


هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

معرفی:هتل آپارتمان میلاد نور یکی از هتل های خوب مشهد میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های توریستی و مراکز خرید را برای مسافران و زائران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در سال 1383 تاسیس تور کیش شده است و در سال 1393 بازسازی شده است.هتل میلاد نور در 5 طبقه دارای 27 واحد اقامتی با امکانات خوب میباشد که مسافران تور مشهد میتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخیله 12 میباشد.در این هتل آپارتمان میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلفن در لابی، پارکینگ، سرویس حرم، خودپرداز، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

 امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی،  امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:31 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:6 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب:8 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:14 کیلومتر


هتل آپارتمان فرات مشهد

معرفی:هتل آپارتمان یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد تور مشهد تابستان 98 میباشد که در سال 1382 ساخته شده است و در سال 1393 بازسازی شده است.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری و مرکز خرید را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در 4 طبقه دارای 28 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران و زائران تور مشهد در طول اقامت استفاده کنند.هتل آپارتمان با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافران و زائران تور مشهد میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلفن در لابی، پارکینگ، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان فرات مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع):3 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:15 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه قطار :20 دقیقه

فاصله هتل تا ترمینال اتوبوس:10 دقیقه

هتل آپارتمان فرات مشهد


هتل آپارتمان رواق مشهد

معرفی:هتل آپارتمان رواق مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای  مسافران و زائران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در 5 طبقه دارای 25 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند در طول  اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل آپارتمان با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.هتل رواق در سال 1386 ساخته  شده است و در سال 1396 بازسازی شده است.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان رواق مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، تور مشهد تیر 98 صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، تلفن در  لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، آشپزخانه، سرویس  بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی  فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان رواق مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل میتوانند از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:15 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:15 دقیقه

هتل آپارتمان رواق مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل آپارتمان های لوکس مشهد,هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل سهند مشهد

معرفی:هتل 3 ستاره سهند از هتل های تازه تاسیس و نزدیک به حرم میباشد.این هتل 3 ستاره از سال 1391 به زائران امام رضا خدمت میکند.هتل سهند دارای 8 طبقه و 60 واحد اقامتی برای مسافران تور مشهد میباشد.موقعیت جغرافیایی این تور مشهد شهریور 98 هتل دسترسی به حرم و مراکز خرید را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.اتاق های این هتل مجهز به تمامی امکانات برای مسافران تور مشهد میباشد.کارکنان این هتل مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته به مسافران و زائران تور مشهد خدمت رسانی میکنند.این هتل 3 ستاره با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور مشهد اقامت را برای آنها راحت کرده است.

امکانات هتل:لابی،فکس،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،کپسول آتش نشانی،آسانسور،پرینتر،اتاق چمدان،صندوق امانات،زنگ هشدار،روزنامه،ترانسفر رفت با هزینه،سیستم اعلام حریق،نمازخانه،گشت نیم روزی،پذیرش ۲۴ ساعته،پله اضطراری،چایخانه سنتی،فتوکپی،کافی شاپ،ترانسفر برگشت با هزینه،پارک کودک،خدمات بیدار باش،سیستم تهویه مطبوع،لاندری،خدمات باربری،خدمات تور،خدمات برای معلولین،مینی بار با هزینه،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،شبکه پخش فیلم،تلفن در لابی،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،خدمات بلیط

امکانات اتاق:IPTV،میزتحریر،حمام،صندوق امانات داخل اتاق،اینترنت تور مشهد مرداد 98  در اتاق،صبحانه،آب رایگان،لوازم بهداشتی،یخچال،رخت آویز،دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،دراور،تلفن در اتاق،تلویزیون در اتاق،آباژور،تلویزیون

رستوران هتل:مسافران و زائران عزیز میتوانند در رستوران هتل غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا حرم:600 متر

فاصله هتل تا بازار رضا:400 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:38 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا پدیده شاندیز:38 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون:3 کیلومتر


هتل کیان مشهد

معرفی : هتل کیان یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده است و دارای ساختمانی 7 طبقه می باشد. در این هتل 112 واحد اقامتی وجود دارد. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد نیز وجود دارد. 

هتل کیان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دراور ، چای ساز، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد. 

امکانات هتل : کافی شاپ، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات برای معلولین، تهیه بلیط،‌ پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی

هتل کیان مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. 

موقعیت مکانی هتل : هتل کیان در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم تنها 2 کیلومتر است. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر است. 

هتل کیان مشهد

پیشنهاد ما : این هتل در فاصله خوبی از حرم مطهر قرار گرفته است و واحدهای اقامتی آن بسیار شیک و تمیز و مناسب یک اقامت راحت و آرام هستند. 


هتل اشراق مشهد

معرفی : هتل اشراق یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل هم چنین در نزدیکی گنبد سبز شهر مشهد قرار گرفته است که یکی از اماکن زیارتی این شهر به شمار می رود. تور کیش این هتل دارای 36 واحد اقامتی برای شما مهمانان گرامی است.

هتل اشراق مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل اشراق به صورت سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،‌ حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند.

امکانات هتل : کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،‌ دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نمازخانه، گشت درون شهری ، امکانات برای معلولین، لابی ، سرویس رایگان به حرم

هتل اشراق مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل اشراق برای شما مسافران تور مشهد انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و برای صبحانه نیز بوفه ای متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان آخوند رضوی شهر مشهد قرار گرفته است. اگر با پای پیاده بخواهید به سمت حرم بروید 15 دقیقه طول خواهد کشد. فاصله هتل تا فرودگاه 30 دقیقه است و تا راه آهن شهر مشهد 15 دقیقه فاصله دارد.

هتل اشراق مشهد

پیشنهاد ما : با توجه به نوع واحدهای اقامتی این هتل بیشتر مناسب خانواده ها می باشد و با توجه به فاصله پیاده روی تا حرم بهتر است افراد مسن همراه شما نباشند زیرا سرویس به حرم تنها در ساعات مشخصی از روز فعالیت می کند.


هتل المپیا مشهد

معرفی : هتل المپیا یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا شهر مشهد قرار گفته است. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و در سال 1396 برای بهبود کیفیت خدمات خود بازسازی شد. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 60 واحد اقامتی می باشد.

هتل المپیا مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل المپیا از نوع دبل، توئین و سه تخته است که دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه ، مبلمان، دراور، حمام با دوش،‌ اینترنت بی سیم رایگان و تلفن است. لازم به ذکر است که در برخی از واحدها پنجره وجود ندارد و تنها دارای نورگیر هستند.

امکانات هتل : چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، صندوق امانات، گشت نیم روزی،‌ کافی نت، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، لاندری، خدمات ویلچر برای معلولین

هتل المپیا مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با نام گیلاس و با ظرفیت 160 نفر در طبقه منفی یک قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. لازم به ذکر است که ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 صبح تا 9:30 است. 

موقعیت مکانی هتل : هتل در خیابان هشتم امام رضا قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر است. هم چنین بازار بزرگ رضا مشهد در فاصله 800 متری هتل است.

هتل المپیا مشهد

پیشنهاد ما : هتل المپیا در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است به طوری که تا فرودگاه و حرم فاصله بسیار کمی دارد. اقامت در این هتل دسترسی به این مکان ها را برای شما آسان می نماید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل استیگنبرگر دبی

معرفی:هتل استیگنبرگر جز هتل های 5 ستاره خوب دبی میباشد که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و دسترسی راحتی به جاذبه ها و مراکز خرید دبی دارد.این هتل 5 ستاره دارای 367 میباشد که تمام اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور دبی میباشد.اتاق های لوکس هتل نیز مجهز به امکانات رفاهی میباشند تا مسافران عزیز تور دبی در طول اقامت خود استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین بلیط دبی مرداد 98 و فوق العاده ترین خدمات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور دبی میباشد.پرسنل های هتل همگی مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور دبی خدمت رسانی میکنند.این هتل 5 ستاره بهترین ها را برای شما مسافرین عزیز فراهم کرده تا اقامت خوب و رویایی را در این شهر تجربه کرده و از لحظات خود استفاده کنید.

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه،منطقه سیگار کشیدن،سیستم تهویه مطبوع،ماشین اجاره کردن،گاوصندوق،آسانسور،اتاق عروس،امکانات اتاق VIP،اتاق خانوادگی،سالن آرایش و زیبایی،امکانات برای معلولین،ترانسفر فرودگاه،اتاق های نان اسموکینگ،روزنامه،سرویس اتاق ،سیستم گرمایش،مغازه ها ،اتاق های عایق صوتی،فروشگاه کادویی، عصرانه ی بسته بندی شده،ترانسفر رایگان،واکس کفش،صرافی،خدمات  تور کیش خدمتکار روزانه،خدمات پرستاری کودک،خدمات دربانی،باغ،سوییت ماه عسل، سونا ،اسپا ،ماساژ،سالن ورزشی،کتابخانه،اسکواش،خشکشویی،مرکز تناسب اندام،حوله استخر،ساحل،استخر دارای چشم انداز،کارکنانی مسلط به زبان های روسی،زبان فرانسوی ،انگلیسی،عربی،زبان ایتالیایی،آلمانی،اسپانیایی،هلندی

امکانات اتاق:صبحانه در اتاق،تهویه مطبوع،اتاق عایق صدا،تخت،مبلمان،کمد لباس،دراور،آباژور،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایش،پنجره های تمام قد شیشه،تراس،رخت آویز،مبلمان

رستوران هتل:رستوران هتل بهترین غذا ها را برای مسافران تور دبی سرو میکند.منو رستوران به صورت بوفه میباشد مسافران عزیز میتوانند غذا خود را فضای زیبا رستوران میل کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه:11.3 کیلومتر

فاصله هتل تا آبنمای معروف دبی:1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا خلیج تجاری:1.1 کیلومتر


هتل The H دبی

معرفی:هتل 5 ستاره The H از هتل های های خوب دبی میباشد که در قلب دبی در جاده شیخ زاید قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره هتلی بسیار لوکس و با کلاس است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار مسافران و گردشگران تور دبی قرار میدهد.این هتل 5 ستاره دارای 236 میباشد که تمام اتاق ها پنجره تمام قد رو به شهر زیبای دبی را دارد که این ویژگی در بین مسافران تور دبی سیار طرفدارد دارد.همچنین این اتاق تور کیش ها به مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور دبی در طول اقامتشان از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور دبیمیباشند.هتل 5 ستاره The Hبهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم کرده تا تجربه یک سفر رویایی را در این هتل سپری کنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت 12 تخلیه میباشد.

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی،آسانسور،نظافت روزانه اتاق،صندوق امانات،اینترنت WIFI،خدمات معلولین،خدمات 24 ساعته،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع،بدنسازی،رستوران،بار،جکوزی،سونا،استخر روباز روی بام،لابی،میز و صندلی در لابی،سرویس بهداشتی در لابی،کرایه انومبیل،سرویس شاتل،فکس،کپی،سالن زیبایی،لاندری، خشکشویی، اتوکشی،واکس،کارکنانی مسلط به زبان های روسی،فرانسوی،اسپانیایی،انگلیسی،عربی،تراس آفتاب

امکانات اتاق:تلویزیون،مینی بار، حمام لوکس با لوازم بهداشتی،سشوار،سیستم گرمایشی و سرمایشی،میز لوازم آرایش،کمد لباس،آباژور،مبلمان،پنجره های شیشه ای قدی

رستوران هتل:رستوران هتل بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت برای مسافران عزیز فراهم کرده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا دبی مال:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی: 9/7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج العرب:14.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مال امارات: 15 دقیقه

فاصله هتل تا برج خلیفه:3.9 کیلومتر


هتل کمپینسکی دبی

معرفی:هتل 5 ستاره کمپینسکی جز یکی از بهترین هتل های امارات میباشد.این هتل 5 ستاره در نزدیکی پیست اسکی دبی واقع شده است.از دیگر ویژگی های این دبی که مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته نزدیکی این هتل به مترو میباشد.اتاق های این هتل چشم انداز به کوه و برج های زیبا دبی را دارد.این هتل زیبا و مدرن اقامتی فوق العاده رویایی را برای مسافران و گردشگران تور دبی میتواند رقم بزند.موقعیت مکانی این هتل نیز به نقاط مختلف نزدیک و آسان است.

امکانات هتل:استخر، تلویزیون LCD، مینی بار، سالن های ورزشی، زمین تنیس، آسانسور، ماساژ، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، خشکشویی، آسانسور، سونا، جکوزی،نگهداری بچه، اینترنت

امکانات اتاق:مینی بار،اینترنت،قهوه ساز،چای ساز،تلوزیون،تلفن،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی

رستوران هتل:رستوران این هتل با غذا های خوب که با بهترین مواد آماده شده آماده پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.منو رستوران دارای غذا های اروپایی،سنتی،اسپانیایی میباشد

موقعیت جغرافیایی:امارات، دبی، مرکز تجاری دبی، جاده شیخ زاید است که مسافران تور دبی میتوانند دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری داشته باشند.


هتل ریتز کارلتون دبی

معرفی : هتل 5 ستاره ریتز کارلتون یکی از هتل های لوکس دبی است . این هتل یکی از اعضاء کمپانی هتل های مشهور ریتز کارلتون است که بیش از صد شعبه در سراسر دنیا از جمله آمریکا، اروپا و آسیای شرقی دارد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و دارای 350 متر ساحل شنی اختصاصی در کناره خلیج فارس است. 35000 متر مربع فضای اختصاصی باغ و استخرهای روبازه این هتل است که در آن درختان نخل بسیار زیبا وجود دارند. هتل در مجموع دارای 294 اتاق برای شما مسافرانتور دبی است.

هتل ریتز کارلتون دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس ، کلاب، خانوادگی و سوئیت هستند که برخی از آن ها ویوی رو به دریا دارند . در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و حمام با وان و دوش وجود دارند. 

امکانات هتل : استخر، استخر کودکان،‌ سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، سالن آرایش، مرکز اسپا، تیراندازی، زمین تنیس، دوچرخه سواری، قایق سواری، زمین گلف، خدمات تور، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته 

هتل ریتز کارلتون دبی

رستوران هتل : در این هتل نه رستوران مختلف وجود دارند که صبحانه به سبک بوفه در رستوران کاراوان سرو می شود. دیگر رستوران ها عبارتند از: رستوران آسیایی بلو جده، رستوران محلی آماسینا، رستوران کباب پالم گریل، رستوران ایتالیایی اسپلندیدو، رستوران آمریکایی لابایه، رستوران بین المللی لایبرری، لانژ بین المللی و رستوران گلف پاویلیون

موقعیت مکانی هتل : این هتل در ساحل منطقه جمیرا قرار گرفته است و تنها دو دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل تنها 15 دقیقه با امارات مال فاصله دارد و مارینا دبی در کنار آن قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی دبی نیز در 30 کیلومتری هتل است. 

هتل ریتز کارلتون دبی

پیشنهاد ما : هتل ریتز کارلتون یکی از لوکس ترین هتل های دبی است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و قیمت اقامت در آن نیز بسیار بالا می باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های 4 ستاره دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()